Frans

Demya piej ya a fi wah nesiseri aatikl.
Fram Wikipidia

French Ripoblik
République Française
La Marseillaise
Jinaral Infamieshan
Kiapital: Paris
Ofishal langwij: French
Adminischrieshan
Govament:
• Prezident: Emmanuel Macron
• Praim Minista: Élisabeth Borne
Ieria: 675 417 km²
Papilieshan: 66 952 000
Densiti: 98.8
Adaels sitn
Koransi: Euro
Kaalin kuod: +33, +590, +594, +596, +262, +508, +687, +689
ISO 3166 kuod: 250 / FRA / FR
Intanet TLD: .fr

Frans (ofishali di French Ripoblik) a wah konchri ina westan Yuurop. Ibaada Beljiom, Logzimboerg, Joermani, Suitsalan, Itali, Spien, ah Anduora. Ikiapital a Paris, ah di ofishal languij a French.

Frans a di laajis konchri ina di Yuropiyan Yuunian ah di sekan laajis ina di wuola Yuurop. Frans a wah mieja powa fi uoliip a senchri wid wah chrang ikanamik, kolchral, milichri, ah palitikal influens. Ina di 17t ah 18t senchri, Frans eh-kalanaiz uoliip a Naat Amoerka ; ina di 19t ah 20t senchri, Frans eh-bil di sekan laajis empaya a di era. Di empaya eh-ingkluud uoliip a Naat, Wes, ah Senchral Afrika, Soutiis Ieja, ah uoliip a di Pasifik ailandem.

Frans a wah divelop nieshan ah ab di fif laajis ikanami bai naminal GDP. Ia di konchri we ab di muos tuoris ina di wol, ah ab rofli 82 milian farina we koh visit ebri ier.

Frans a wan a di nieshandem we staat di Yuropiyan Yuunian ah di Yunaitid Nieshanz. Frans aalso a memba a Frangkofonii, di G8, NATO, OECD, WTO, ah di Latn Yuunian. Ia wan a di poerminent memba a di Yunaitid Nieshanz Sikioriti Kongsl ah ab di laajis nomba a nyuuklier wepan ina di wol.

Commons
Commons
Wikimedia Commons ab midia rilietid tu: Frans.